Tjohoo!

Förkylningen håller stadiga grepp om min stackars lilla kropp,men nu måste det fan vara på bättringsvägen! Jag hostar och nyser så det är väl nåt tecken på att kroppen håller på att stöta ut alla bakterier..:P

Igår var jag och Sanna ute och åt Mollys goda hamburgare och sköljde ner den med två öl:) Anledningen till detta lilla firande var för att vi båda har klarat alla sju tentor och det är vi väldigt stolta över!:D Känns riktigt skönt faktiskt!

Imorn drar jag hem till Stockholm igen för att jobba lite över helgen och tidigt på måndag morgon drar jag till Italien!:D Ska bli riktigt gött med lite värme och sol,ladda batterierna inför hösten och vintern i mörka Sverige. I år har jag ju inte lyxen att dra iväg till Thailand i två veckor...

Jaja,ikväll blir det lugnt här hemma med TV så att man orkar upp imorn till labben!
Hoppas att ni andra har en roligare kväll än vad jag har=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0