Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Stina! :)

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


- Jag har en fetisch för döskallar. Ha-begäret väcks så fort jag ser någonting med döskallar på.

- Jag måste nästan alltid ha musik på när jag sova om jag är ensam hemma.

- Jag tycker jag är snyggast i jeans,t-shirt,kofta och mina svarta stövlar=)

- Jag funderar allvarligt på att köpa ett par skor för 1300 spänn trots min studentbudget.

- Jag får ofta minnesluckor när jag har varit ute och festat.

- Jag har fått för mig att jag har mjölkmage och äter därför laktosfria mjölkprodukter.

- Jag älskar att skratta med mina nära och kära:)


Jag utmanar Linda, Jenny, Henrik, Ellinor, Bella, Storstadspojken, och slutligen Emelie  !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0