Dagens låttips!

För några år sen eller vad det var så hade jag dagens låttips på msn. Då gällde det att kunna ladda ner de låtarna själv. Well,utvecklingen går framåt och idag kom jag på att jag måste ju ha dagens låttips här på bloggen istället! Då kan ni ju lyssna på dem direkt och se om ni tycker om dem lika mycket som jag!:D

Premiärlåten för Dagens låttips är en gammal goding. Denna låt var mina absoluta favoritlåt för cirka nio år sedan. Jag var 12 år och var inne i en Scooter-period. Jag älskade den där pipiga rösten i deras låtar som du snart själv kommer få höra. Nu tycker jag den är bra,men jag skulle nog inte klassa den som en favoritlåt:P

Så här är den då (ripoff-låten av Supertramps - The Logical song); Ramp (the logical song) med Scooter!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0