En något bättre dag!

Det var ju såklart mindre kul att gå till skolan idag eftersom cykeln fortfarande är paj,men nu är den inlämnad på cykelverkstan och jag hoppas att den är klar tills på måndag ialla fall!

Sen känns det skönt för att imorn vid den här tiden är jag på väg hem till Stockholm!
Jajamensan,Tequina ska röja huvudstan by night igen:) Eller nästan ialla fall...På fredag blir det Törnrosa eller liknande i operaversion med mormor och syrrorna. Men det är ju trevligt det också:P

Jag är lite sugen på att åka båt hemma också! Det var ju så länge sen...Men får se,känns kanske lite pinsamt inför kollegorna att bara åka med för att åka båt,haha! Men jag lovar,har man jobbat ett tag på sjön så saknar man den efter en månad!

Nu ska jag kolla upp numret till Axelssons och boka tid för ansiktsbehandling. Tänkte hinna med det hemma också för jag har presentkort där som går ut i december:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0