Från en partykväll till en annan

Gårdagskvällen blev trevlig och underhållande,men ingen direkt dunderfylla. Kanske man kände lite att man inte ville göra bort sig inför de mindre på krogen. Man måste ju vara en förebild när man själv är tre år äldre än genomsnittsåldern typ:P Men visst,de hade renoverat fint och det var inget fel på musiken heller. Just bara att det var lite yngre människor än vad jag kanske tycker är roligt att ragga på;)
Bilder kommer upp så fort jag är tillbaka i Kalmar!

Idag har jag då hunnit träffa min vän Natalie ett tag. Vi åt lunch hos henne och lyckades ialla fall plugga lite emellan snacket om killar och fester och annat skoj;)

Alldeles strax ska jag åka in mot stan,närmare bestämt till Stadsgårdskajen för där ligger Birka Paradise och väntar på mig!:D Ska bli riktigt kul att avsluta Stockholmshelgen med en kryssning till Åland! Jag har redan bestämt att jag ska inhandla en flaska rom så att jag kan dricka rom och fin-cola tråkiga kvällar i Kalmar^^

Våra fartyg - Paradise Birka Paradise
Paradiset på Östersjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0