Friday night!

Äntligen är det fredag!  Eller egentligen,det är redan fredag! Veckorna går ju så otroligt snabbt så man vet inte var man ska ta vägen:P
Idag slutade jag redan 12 i skolan,skönt! Efter det drog jag in till Kalmar City ,som de så fint kallar det, för att köpa mig en foundation och en mascara plus lite dricka inför kvällen;) Sedan cyklade jag hem hit och har ätit lunch och skrivit min labbrapport om labben i onsdags. Det känns skönt att jag är klar med den så slipper jag ha det hängande över mig i helgen!
Nu ska jag strax iväg och träna och sedan ska jag hem till en kompis här och börja föra. Det blir nog Sjösjukan ikväll,det var ett tag sen:)


Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0