Har någon en lägenhet över i Kalmar?!

För er som inte visste det redan så kan jag berätta att mitt boende ,här i Kalmar, består av ett rum i en lägenhet som jag delar med en till student. Gubben som vi hyr våra rum av bor kvar här (i vardagsrummet) tills han reser iväg till Thailand på obestämd tid 28 oktober. 
Han har sin dator inne i vardagsrummet. Den lånar jag ibland när jag ska skriva ut saker eller skriva på Word för det har jag inte på min dator. Idag satt jag där och skrev ut massa papper från skolan och medan jag gjorde det så kollade jag upp på bokhyllan där det står lite pärmar. På en av pärmarna står det: Nekrologer 2006- 
Jag tänkte direkt;
fan vad skumt! Är inte nekrofiler såna som sätter på döda människor? Det måste ha nånting med döda människor att göra...
Eftersom gubben inte var hemma just då så kollade jag i pärmen och mycket riktigt. Pärmen var full av utklipp från tidningar på mer eller mindre kända människor som har dött och även deras dödsannonser. 
Creepy or what?!  


Kommentarer
Postat av: Sara

Tina kom hem å lämna gubben direkt, as läskigt ju! :O

2008-09-07 @ 17:31:57
Postat av: Tina

Skoja inte! Längtar tills han drar härifrån! Tur att jag har min rumskompis som kan skydda mig:)

2008-09-07 @ 17:33:24
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0