I told you so

Mycket riktigt blev det sjösjukan igår efter ett riktigt roligt förkrök hemma hos Peter. Jag gillar verkligen det stället:) Man känner igen många och träffar alltid på någon man känner också. Egentligen kan man gå dit ensam för man kommer ändå hooka upp med någon där!
Idag mår jag ju dock som jag förtjänar,men det är inte så farligt...
Jag har ändå varit väldigt aktiv idag måste jag säga! Gick upp typ 9.20 för att jag var så himla kissnödig. Sedan tog jag en Ipren och en Resorb och jag var redo för tvättstugan. Startade tre maskiner,torktumlat det som kan och hängde resten på tork. Hoppade in i duschen och åkte iväg till IKEA med min rumskompis Sami och handlade lite smått och gott. Gick även in på Elgiganten för att se om de hade någa sjyssta epilatorer. Det hade de,men alldeles för dyra för min studentbudget. Jag får väl gå med håriga ben i två veckor till (då åker jag hem där det finns en epilator) eller raka dem. Trots att jag inte gillar att raka benen.
Hur som helst,sen åkte vi till Donken för jag ville ha en härlig bakislunch=) Det blev Chicken McFest med pommes+dipsås,fanta och en extra liten hamburgare. Behöver jag säga att jag blev sjukt mätt?!
Det var nog över en månad sen jag sist åt pommes frites så det satt verkligen fint!:)

Efter detta har det inte blivit så mycket mer gjort,men nu tänkte jag nog ta mig en liten powernap för ikväll ska det lagas tacos till mig och Sami. Vi ska nog bara vara hemma och ha oss en trevlig tacokväll^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0