Natti natti!

Även fast det självklart hade varit mysigare att se på film tillsammans med någon så var det ganska skönt att vara för sig själv en stund:) Det känns som att den senaste veckan har varit väldigt intensiv med saker på gång och alltid en massa människor runt omkring sig...


Hur som helst,nu ska jag snart stänga av datorn för att läsa i min bok tills jag somnar!

Tänkte också säga att någon gång i helgen ska jag lägga upp bilder från vår Girls night out i onsdags! Det vart inte så många bra bilder för som ni kan se på bilden nedan gick det ganska vilt till....:P



Synd på ett så par fina jeans! Å andra sidan hade jag ju en desto bättre anledning att köpa nya idag;)

Kommentarer
Postat av: Linda

vet inte ifall jag vill se bilderna från i onsdags.. haha! =)

2008-09-27 @ 16:56:00
URL: http://paerlan.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha,klart du vill det!:D O jag vill se dina!

2008-09-27 @ 17:09:53
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0