Nyttodag!

Idag har jag kännt mig ganska effektiv måste jag säga!

Jag hade ställt klockan så jag kom upp strax efter nio imorse och startade två tvättmaskiner,dammsög mitt rum och bytte lakan. Sedan cyklade jag iväg till studentbiblioteket och pluggade iallafall i två timmar med Linda,Jenny och A-C i klassen. Efter det cyklade jag direkt till Friskis och tränade på gymmet i en timme.
Cyklade och handlade lite grönsaker och salsasås för snart ska jag börja laga tacos till middag:)
Ska försöka göra lite engelska under tiden också..

Ikväll vet jag inte än om det blir skördefest på Öland eller om det blir hemmakväll i sängen igen. Det skulle ju vara trevligt med en liten utflykt till Öland faktiskt!:)

Dags för matlagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0