Summa summarum

Oj,vilken sliten festhelg det blev!
Kräftskiva plus Sjösjukan i fredags med en lång,jobbig baksmälla över hela lördagen. Sov lite på eftermiddagen och åt mat för första gången på hela dagen vid sextiden och sedan var jag ready to go igen:)
Förfest med 3 Jello-shot,3 öl,Ful-cola med whiskey till killarna och lite Guitar Hero så var vi redo för att göra Kalmar by night igen!
Vi tänkte vara lite duktiga att pröva nåt annat än Sjösjukan,men törstiga som nog de flesta av oss var så lockade sjukan ändå mest med sina billiga priser. Att gå in på ett annat ställe var sedan lönlöst eftersom ställena här stänger vid 2. 
Det blev en efterfest hos Henrik med mer ful-Cola och musik. Vid halv sex somnade jag gott i en varm säng:)

Igår var jag inte alls bakis,men ändå gick hela dagen utan att jag gjorde något vettigt,typ plugga! Var på bio på kvällen och såg Get Smart med en kompis. Den var helt okej efter en öl på O'Learys och lite smårolig,men kanske inte riktigt värd 85 spänn ialla fall....Hur som helst;

Om alla helger var lika roliga och mysiga som denna har varit så behöver jag inte alls åka hem till Stockholm så ofta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0