Tillåt mig att presentera....

Dagarna och veckorna bara rullar på här nere i Kalmar och jag känner mig mer och mer hemma. Nu i början är det mycket fester och liknande vilket är mycket trevligt,men ikväll valde jag att inte gå på Garden Party. Jag satsar på kräftskivan som skolan anordnar nästa fredag istället!;)

Men hur som helst,förra onsdagen var det BBQ-kväll på skolan och tog jag med mig kameran passande nog.

Så här kommer nu en liten visning av några av mina nyfunna vänner här i Kalmar:)



Sanna från Göteborg! Hon är la go i hela huvet:)



Min sambo Sami till vänster och hans klasskompis Ludde till höger



Jenny född -89,minstingen i klassen, och glada jag,haha!



Henrik och söta Linda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0