Glad påsk!

Jag har banne mig inte sagt Glad påsk på hela påskhelgen. Inte fått något sånt sms heller. Det är lite konstigt för jag vill minnas att det var ett himla skickande av sånt förra året....

Hursomhelst...

Påskhelgen är över och jösses,vad den har gått snabbt! Jag har hunnit vara två kvällar i Gävle hos min vän Jenny,varit hemma och ränt på stan tre kvällar på raken,ätit påsklunch med familj,mormor och farmor, hälsat på ombord på båtarna och fått färg på bröstet. Jaa,det var en ganska bra sammanfattning av min helg! :)

Nu återstår två dagar i Sthlm. Imorn ska jag mestadels vara hemma och försöka få lite plugg gjort, med undantag för lunchen med Sara på Lilla Italien. På onsdag blir det en heldag. Vårdcentralen kl.9, lunch med storasyrran (som just kommit hem från NY med presenter:) och sedan två möten med jobbet och efter det ska de flesta av oss kollegor dra vidare till Wallmans salonger.

Jösses,hur ska jag någonsin orka åka hem med mitt tåg 06.20 på torsdagmorgon?:P



Jag vet att sammanfattningar är tråkiga, men jag återkommer med roligare inlägg när skrivlusten infinner sig. Och jag har något av mer eller mindre värde att berätta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0