Kvalitétstid!

En sådan bristvara i dagens samhälle. Men ikväll har jag banne mig fått kvalitétstid i hela sex timmar.

Jag och en mycket underbar person i min korridor har gjort sensationella spenatpannkakor ihop. Vi åt dem med blåbär och mango/hallon till och toppade med lite flytande honung över. Spektatulärt gott!
Vi avnjöt detta genom att sitta mitt emot varandra och pratade om allt möjligt samtidigt. När min värsta mjölkmage hade lagt sig så drack vi te och fortsatte våra diskussioner kring allt möjligt. Konstigt att det kan känns så privat och intimt på nåt sätt, trots att det sitter 4 pers i sofforna precis brevid och kollar på TV. Hursomhelst.... 
Kvällen avslutades med 3-4 avsnitt av Seinfeld.

Kan det bli så mycket bättre?
Ja,det kan det faktiskt!





"Du är verkligen en av dom mest charmiga människor jag har träffat i mitt liv. Jag vill bara att du ska veta det."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom jag inte hittar någon epostadress här så får jag skriva här:



I din css (http://tequinas.blogg.se/style.css) pekar du på en bild som en gång i tiden låg på Linköpings universitets hemsida. Den fins inte dä längre



#header {

background: #000000 url(http://www.liu.se/polopoly_fs/1.10675!/vatten-webb-360.jpg) no-repeat left top;

2009-04-03 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0