En riktig kulturnatt




Aaaah,den bitterljuva smaken av bakfylla i min mun och huvudet känns ungefär lika luddigt som en påse med bomull.
"Öl är kultur". Haha, ja, det skulle man väl kunna säga! Ihop med lite vin och en jävla massa Somersby päroncider (som farligt nog är lika lättdrucket som päronsaft) så urartade kvällen till en riktig kulturkväll.




En kulturkväll i och med all alkohol, men vi upptäckte också oupptäckta marker på Odengatan och min Debaser-oskuld togs i Slussen vid 02-snåret.
På Egos dansgolv höjdes våra egon till skyarna när 18-åringarna flockades runt oss. Snorungar såklart, men det är alltid kul att känna sig snygg och attraktiv.



Det här tyckte jag var jävligt häftigt igår kväll tydligen. Mobilkamera är alltid roligt på fyllan.


Ps. En bra vän är en sådan som offrar sig att gå runt i två storlekar för stora klackskor för att undertecknad har stora feta blåsor på fötterna. Tack Nattis! Ds.

Kommentarer
Postat av: natalie

Vad gör man inte för sin älskade vän :)

2009-08-06 @ 16:21:30
Postat av: Tina

Det var definitivt min räddning! Annars hade jag säkerligen inte kunnat gå alls idag:P

2009-08-06 @ 21:35:55
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0