Anger management

Ååååh,vad jag känner mig arg idag!

Jag är arg för att jag har ett stort jävla skavsår på foten som gör så jävla ont.
Jag är arg på alla idioter till bilförare och cyklister som inte vet att man håller till HÖGER!
Jag är arg för att min cykelkedja hoppar av hela tiden.
Jag är arg för att jag ännu ett år inte har nån att kalla Älskling på alla hjärtans dag.
Jag är arg för att min menscykel är helt åt helvete.
Jag är arg på alla dem i min närhet som bara sviker mig hela tiden.
Jag är arg för att solen aldrig skiner i Kalmar.
Jag är arg för att jag glömde min plånbok hemma idag så jag blev tvungen att ta en extratur till skolan nu.
Åååh,det finns många saker att vara arg för!!


Men nu känner jag att jag måste skriva nåt positivt också. Jag vill ju inte sprida ilska till er som läser detta...

Jag är glad på mig själv för att jag förra veckan fick iväg ansökan om studiemedel till CSN.
Jag är glad att jag börjar förstå och hänga med på saker i skolan.
Jag är glad att jag ÄNTLIGEN fått iväg papper till SEKO sjöfolk om att jag ska ha reducerad medlemsavgift.
Jag är glad för att jag har så bra vänner.

Men allra mest glad är jag nog för att jag har kommit till insikt idag. Jag ska sluta tänka och analysera så mycket över allt och alla och bara ta dagen som den kommer. Göra det jag känner för att göra. Skiter det sig får man ta den skiten en annan dag.
Jag tror att jag kommer må så mycket bättre då!

Kommentarer
Postat av: Simon

Visst känns det som att vissa dagar är världen full av idioter? suckar Men sådant är livet...



Inte för att jag egentligen tror att du över huvud taget bryr dig om en total främlings åsikt, men jag tror nog du har kommit till en bra insikt. Mer hakuna matata till folket!

2009-02-10 @ 17:00:28
Postat av: Tina

Ja,det är konstigt det där! Extra konstigt när man tänker att nästa dag är det kanske jag som klassas som idiot av nån annan:P



Tack! Jag ska verkligen försöka,men som en vis kille sa till mig: Är man en grubblare så är man...!

2009-02-11 @ 01:21:37
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Simon

Jo, idioti ligger väl precis som skönhet i betraktarens ögon. Eller som en klok student en gång sa: "Beauty lies in the eye of the beerholder"

2009-02-11 @ 11:04:35
Postat av: Tina

Haha,den var bra!

2009-02-11 @ 12:01:53
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0