Inte alls så mycket otur

De som ofta kollar i sin almanacka kanske har lagt märke till att det är fredag den 13onde idag. Den dagen sägs ju bringa en massa otur och olycka till oss, men jag har tvärtemot haft en ganska bra dag!
Jag var visserligen alldeles för trött för att gå upp imorse, men satt ändå i skolan kl.8. Cyklade sedan in till stan med Jenny och åt en bakpotatis innan det var tentadags!
Idag skrev vi tenta på arbetsmiljö. Det är mest en massa lagar, konventioner och personlig utrustning som ska skydda en i farliga arbetsmiljöer. Jag vet,skittråkigt, men ändå lite intressant att lära sig vad man egentligen får och inte får göra i jobbet. Hur som helst, det kändes som det gick väldigt bra och det är alltid skönt!

Sedan var jag och tränade och bastade efteråt. Alltid lika skönt! En god micrad middag senare och lite surfande så ska jag strax ge mig iväg till en kompis och kolla på På spåret och lite Saltkråkan. Fatta vad mys det blir=)

Och med bara 4 timmar och 30 minuter kvar på denna otursdag så vågar jag nog säga att jag överlevde den utan några olyckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0