En sån natt!

Gårdagskvällen blev tillslut ganska så bra ändå! Jag och Jenny gick först och käkade god mat. Sedan gick vi till Krögers för att låta tiden gå lite innan vi begav oss till Kåren. Där hoppade vi mestadels runt på dansgolvet med några klasskompisar till all bra musik som dom spelar där! :D
När dom stängde vid två var ingen trött så det blev en liten efterfest hos Jenny. Återigen framför TV-skärmen där LW spelade live i Linköping. Tiden gick snabbt och helt plötsligt var klockan halv fem och jag orkade inte gå hem de 500 metrarna som skulle legat framför mig. Jag sov över i hennes soffa och tyckte det var dags att gå upp vid ett idag.
Inte bakis, men lite schleten:) Vi drog till donken för att äta lite och sen har vi faktiskt pluggat.
Mycket bra!




Sweet Jenny!



Vi fick matorgasm när vi åt denna chokladtryffel. Gaaah!



En glad Tina:)



Smått dragna på Kåren,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0