I'm not too cool for school

Det var lite smått jobbigt att klockan ringde kl. 7 imorse och att dra iväg till skolan. Självklart blev jag lite sen så fick tokcykla,men hann in i klassrummet innan dörren stängdes ialla fall:)
Lektionerna var väl sådär roliga,men tiden sprang iväg ändå kändes det som och det är ju alltid skönt!

Helt plötsligt var man hemma och var inbjuden på middag med de andra boende här i korridoren. De åkte iväg och handlade och sedan lagade vi fetaostkyckling med potatisklyftor och tzatsiki tillsammans. Riktigt gott blev det och väldigt kul att lära känna folket lite bättre! Nu är jag inte lika nervös varje gång jag ska ut i köket längre,haha! ;)

Dessvärre har jag ju inte läst nånting i min skolbok som jag hade tänkt så det får bli hel eftermiddag imorn med näsan långt ner i boken. Hoppas det inte är alltför lång text....

Nu,dags för tandborstning och länsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0