Jag bara åker båt och åker båt...

Jepp,är tillbaka på jobbet sen i fredags. Här händer det som vanligt typ ingenting. Igår åt vi en väldigt god middag, spelade Plump och drack vin ( och lite rom såklart:)

Imorn kommer förmodligen Nattis hit och jobbar med mig i två dagar,det ska bli skitkul!:D

Så på torsdag åker jag tillbaka till Kalmar igen, dags att packa ner mina saker i väskor för att flytta till mitt nya boende. Numera ska jag bli korridorboende med alla dess fördelar och nackdelar. Hur som helst, det ska bli väldigt roligt att träffa mina vänner där nere igen och speciellt en person som jag inte träffat på över en månad. Can't wait!




Såhär glad var jag över att jag fick ner några käglor på Nattis födelsedagsbowling=)

Kommentarer
Postat av: Claudia

Bowla är skit kul!! :D

2009-01-13 @ 16:42:05
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är det sannerligen=)

2009-01-13 @ 23:23:29
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0