Missfärgat

Vilken mysig kväll det blev hemma hos Jenny! Vi åt hennes goda chili con carne och tittade på På spåret/Let's dance (hur kul var det inte att Blondinbella åkte ut redan?)
Vi färgade håret på varandra och lade ansiktsmasker. Jennys färgning blev jättebra och fin, men min vart lite missfärgad. Det blev en grön/grå ton som man kan stå ut med,men helst vill jag göra nåt åt det. Jenny tror att det ska bli bättre med silverschampo så nu ångrar jag bittert att jag glömde mitt sånt hemma i Sthlm!

Hur som helst,mysigt var det ialla fall och nu är jag supertrött så det är dags att duna:)




Jag o Jenny på den tiden då mitt hår antog en hyfsat normal hårfärg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0