Ny helg!

Jag sa ju för några dagar sen att jag skulle fortsätta att berätta om min helg och nu är det redan en ny helg. Herregud, vad tiden går fort när man har roligt!:P

Hursomhelst,kan ju bara berätta lite snabbt. För en vecka sen så flyttade jag alltså till mitt nya boende i en studentkorridor. Jag fick hjälp av Sanna,Jenny och Sannas kille Wille. Visst hade jag lite grejer,men inte överdrivet mycket så vi var klara på nån timme. Skönt!:)
Som tack för hjälpen så bjöd jag dem på middag på Mollys senare på kvällen. Mycket trevligt!

På lördagen så gick jag och Jenny på stan. Jag skulle egentligen inte köpa nåt, men självklart så hittade jag lite kläder ändå:) På kvällen så var jag, Jenny, Sanna, Sophie och Emelie på Byttan och käkade en riktigt god middag. Jenny fyllde ju 20 år på söndagen så lite fint måste det ju vara! Vi gick sedan vidare till Studentpuben och drack lite mer innan vi avslutade kvällen hemma hos Jenny framför en LW-DVD. Slocknade vid 3 på natten med en Sanna i min säng;)

Söndagen var riktigt mysig! Den bestod av en härlig brunch på Byttan, lite skridskoåkning och filmtittande hos Jenny. Gick hem hyfsat tidigt på eftermiddagen för att packa upp och fixa i mitt rum som jag inte hade hunnit med under helgen.


Nu är det då helg igen. Trodde jag skulle få njuta av massa mysiga timmar,men nu vet jag inte om jag kan njuta längre eftersom skolan bara spyr ut en massa läxor över en. Hmm, det gäller väl att prioritera vad man helst vill göra;)

Dags för lite fredagsstädning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0