Sommarjobb

Här ligger jag mitt i natten och försöker göra mig själv på bättre humör. Det gör jag genom att surfa runt på olika rederiers hemsidor och kollar efter spännande sommarjobb!
Visst, antagligen så har jag redan däckstjänst ombord på mina älskade små vita skärgårdsbåtar i sommar, men jag är inte helt 100 än. Jag måste ringa min chef och fråga för det finns faktiskt några roliga alternativ:)



Vad sägs t.ex om att jobba som jungman på Stena Danica och vifta ombord bilar och åka mellan Göteborg och Danmark? :)



Eller jobba som hopp-i-land-Kalle på nån av delfinbåtarna? Där blir man kombinerad däckspersonal och flunk, kanske nåt för mig om jag saknar att göra mackor;)

Som sagt,detta är bara två alternativ från ett helt smörgåsbord av roliga sommarjobb så på måndag är det jag som kräver ett svar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0