Tillbaka i Kalmar!

En bil-, buss-,tunnelbane-,tågresa och en cykeltur senare så var jag tillbaka i lägenheten här i Kalmar.
Det märks att ingen har bott här på tre veckor för det luktar instängt och i badrummet stank det ur avloppen och rosslade i rören när man slog på vattnet i kranarna. 

Annars verkar allt vara som vanligt här. Vintern hade hittat hit också när jag klev av tåget igår,men minusgraderna var på väg bort härifrån. Jag tänkte att den snö som låg marken säkert inte skulle ligga kvar länge och mycket riktigt, den hade redan smält när jag vinklade upp persiennerna imorse. Men men, jag klagar inte! Det är så mycktet lättare att cykla utan slasksnö överallt;)

Nu ska jag göra mig i ordning för att cykla iväg och få nyckeln till min nya lya!:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0