Lite om ingenting

Det är mycket nu! Nästa vecka har jag tre ordinarie tentor och idag bestämdes det att vi ska ha en omtenta på måndag också. En omtenta på den tentan som jag lyckades skrapa ihop 0% på. Jajuste, 0 %. Det är ett resultat det med!

Helgen med Natalie vart mycket lyckad! En rejäl fylla med på valborg där jag sent på natten blev tillfrågad om jag hade rökt på eftersom jag var helt röd i ögonen. Haha,nää, men när jag ser bilderna från den kvällen kan jag förstå varför frågan uppstod:)
Fredagen blev väldigt lugn med mat och vila på schemat. Grillningen vid slottet sent på kvällen var mycket trevlig!
Lördagen spenderades en stund i skolan och kvällen på Kåren. What else liksom?

Idag sitter jag här med stressmage och en förkylning som tar kål på mig. Jag orkar inte. Jag hinner inte just nu. Besök i helgen från min gudmor. Mmmm, det är mycket just nu!




Jag önskar att jag kunde stampa och trycka ner mina känslor but I can't help, falling in love with you.


Ps. Jag drömde att jag fick barn i natt. Jag minns hur jag höll mitt egna barn i min famn och det var nog en av de bästa känslorna som jag någonsin upplevt. Jag kan tänka mig att det bara var en tusendel av de moderskänslor man väl kommer att uppleva en vacker dag. Can't wait! Ds.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar: Skorna köpte jag på TopShop:)

2009-05-06 @ 15:00:46
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0