Vardagslyx

När man som jag inhandlar det mesta till ens garderob på Gina Tricot och H&M så känns det oerhört lyxigt att köpa märkeskläder! Idag hittade jag faktiskt ingenting på Gina, men på MQ så prövades det vilt. Det blev ett vitt linne som fick följa med mig hem!



349:- från Zoul

Sedan cyklade jag vidare till butiken Erik och Alexander. Där hängde klänningen som jag spanade in för en vecka sedan och väntade på mig. Sista exemplaret. Jag prövade den och jag vet att jag bara hade mått dåligt om jag inte hade unnat mig den. Så det blev en spetsklänning också:)
Jag tycker att den påminner om klänningen som Madicken tog av sin mamma och hade på sig när hon badade i ån med Elisabeth. Madicken var min Astrid Lindgren favvo när jag var liten så det är perfekt! :D



600:- från Fröken Söt

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh, vilka söta kläder!! =)

Håller med dig, klänningen påminner om den i Madicken..

Hoppas allt är bra med dig och att vi ses nåt i Kalmar nästa vecka, kommer till eltekniktentan =/



Kram

2009-05-28 @ 23:12:48
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0