Jag har hunnit med några stilar genom åren ialla fall...

Vuxenpoängen bara ramlar in. Att för det första ställa klockan på 07.30 när man är ledig är duktigt i sig, men att sedan ha hunnit åka till barnmorskan i grannkommunen, storhandlat på ICA Maxi, ätit lunch, hämtat post i nya huset OCH tankat bilen innan klockan 12 är ju helt sjukt:) Tänk vad mycket man hinner med om man går upp i tid!

Än är inte dagen slut heller...Ska snart bege mig in mot storstaden för att fixa diverse till mitt USA-visum. Nästa vecka är det dags för besök på ambassaden och intervjuas av de amerikanska människorna. Lite halvt scary måste jag säga.

Nåväl, här sitter jag vid familjens dator i huset och på den finns det en massa roliga bilder från en svunnen tid. Finns bland annat ganska många bilder på mig när jag hade långt och mörkt hår. Typ samma färg som jag återigen går omkring med. Jag inser nu att jag vill ha mitt långa hår tillbaka mer än någonsin, men hur tänkte jag med den där luggen?:P



Hahahaha!



Numera ser jag typ ut såhär, men jag vill....



...se ut såhär! Åååh, ge mig mitt långa hår tillbaka nu!:(



19 år framför webcamen...:P Men visar bra hur jag vill ha mitt hår igen!


Kommentarer
Postat av: natalie

hahahaha, det där är ju hemma hos min mormor ju! :)

2009-10-09 @ 12:37:58
Postat av: Tina

Haha, ja när vi fick gå till en granne o låna en vinöppnare eftersom din mormor inte hade någon:P

2009-10-10 @ 14:35:37
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0