En sammanfattning. Igen!

Usch,tiden går så himla snabbt! Tyckte att jag nyligen uppdaterade,men det var ju en hel vecka sen! Antar att jag inte har så mycket inspiration just nu...

Well, förra helgen bestod av lite fest och sedan jobb lördag och söndag. Var ute på Sandhamnsbåten så åkte mellan Stavsnäs och Sandhamn cirka 1500 gånger ungefär:P
Lördagsnatten spenderades i Sandhamn. Hela besättningen gick till värdshuset och seglarhotellet och hade lite trevligt.

Var väldigt trött när jag kom hem sent på söndagkvälllen och sov som en stock långt in på måndag förmiddagen.
I tisdags var det utbildning på jobbet. Vi fick lära oss hur man bemöter människor med funktionshinder, men mestadels fick vi pröva på hur det var att vara blind,synsvag och sitta i rullstol.
Det var ganska kul faktiskt!:) Vi delades in i lag och gick runt på stan med fula brillor och satt i rullstol. Måste ha sett väldigt roligt ut,haha!

Igår var jag på stan hela dagen med Nattis. Vi tittade lite i affärer, åt lunch och drack alkohol. Sen bjöd min snälla storasyster oss två på middag på Hotellet. Ett fint ställe på Linnégatan. Riktigt gott var det!

Idag var jag snäll och tog med farmor till Haninge där hon handlade kläder på Klädbörsen. (Lite kanske jag gick med på det för att döva mitt dåliga samvete också för att jag inte träffat henne på läääänge). Hon blev iaf väldigt glad och jag hade ytterligare en ursäkt för att inte packa ihop mitt rum här hemma.
På söndag drar jag till Kalmar igen och då ska det vara färdigpackat. På måndag går flyttlasset så inte många nätter kvar i detta hus. Sorgligt=(

Jaja,nu ska jag ta igen missad tv-tid. Dags för lite Bonde söker fru på tv4 play! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0