Hoppsan hejsan!

Dagarna går snabbt när man inte har något att göra och ännu snabbare när man har lite att göra! :)

Hade en underbar vecka i Kalmar med mitt hjärta trots bitande iskyla och lite snöstormar ute på Öland. Jag köpte en jättesnygg Adidasjacka på rea i Färjestaden och vi värmde varandra så jag är mycket nöjd!
Var tvungen att åka hem eftersom jag började jobba i måndags. Och såhär i efterhand känns ju det väldigt onödigt eftersom jag i snitt har sålt för cirka 50 kronor/dag. Vi snackar 12-timmars dagar där jag mestadels lagar mat eller städar något. Yay.

Hur som, om en timme slutar vi för dagen och imorgon klockan 8:00 går jag av i stan och det är helg för min del!
Jag ska till banken och ansöka om lån, träna och bada med mina systrar på Sturebadet på eftermiddagen och på kvällen kommer min baby hit:) Vi ska se Avatar i 3D och gå på lägenhetsvisning. DET ser jag fram emot!!



Förhoppningsvis står jag där och lagar mat om några månader!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0