Inte så körigt, men rörigt!

Har haft tre sköna dagar hemma nu, men imorgon får jag börja slita för lönen. Det kanske är mest rättvist faktiskt:P Men det är väldigt rörigt bland båtarna i Stockholms skärgård just nu.
Jag tror ingen båt är där den ska vara.
Själv var jag planerad att jobba på Dalarö from i måndags, som nu går Sandhamnstraden för att Sandhamnsbåten är trasig, och då skulle Waxholm 1 gå Dalarös trad istället.
När jag kom dit där båten skulle vara låg där ingen Waxholm 1 utan Nämdö och Ramsö istället. Ramsö tillhör inte mitt rederi så jag gick ombord på Nämdö ,som gick Dalarös trad, men där fanns redan två flunkar.
Åkte med dem till Stavsnäs men fick inte gå ombord på Dalarö utan skickades hem istället och har sedan dess gått hemma med lön.
Imorn ska jag åka till Waxholm 1 och jobba ,som gick Nämdös program i Vaxholm, men blev lika snabbt omdirigerad av cheferna att åka ut till Boda istället för nu ska Waxholm 1 gå Söderarms program som inte klarar av den tjocka isen på Husarötraden.
Så Waxholm 1 går Söderarms trad.
Söderarm går Nämdös trad.
Nämdö går Dalarös trad.
Dalarö går Sandhamns trad.
Sandhamn ligger på varv.
Ramsö är reservbåt.
Hängde du med eller ska jag ta det igen?;)

Jaja,jag kommer säkert att virra till det imorn vid beställningar och så vidare, men allt löser sig nog tillslut. Man får ta det med en klackspark och ett leende:)




Snart får jag träffa min kära pojkvän igen också. Det är det bästa av allt!! Han kanske får komma och hjälpa mig på jobbet i helgen om det blir körigt,hehe!


Kommentarer
Postat av: Mia

Värsta snyggingsyrran! Photoshopad lr?

2010-03-14 @ 02:57:10
Postat av: Tina

Njaa,inte så jättemycket faktiskt!:) Bakgrunden har blivit vitare för den var grådaskig och huden på armarna har jämnats ut lite för att få snyggare färg:)

Tror inte jonathan gjorde så mycket mer!

2010-03-18 @ 19:41:25
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0