Ledig..med förmåner!

Nu skulle jag egentligen ha varit på jobbet och tjänat pengar. Istället är jag hemma och tjänar pengar. Så knasigt kan det bli om man är schemalagd för jobb på sjön, men det inte finns nån båt att jobba på:)

Så jag sov många sköna timmar inatt och kunde därför gå upp tidigt imorse, bara för att gå och lägga mig i soffan under täcket istället och titta på film. Helt underbart mysigt!
Resten av dagen har flytit på i ungefär samma tecken, dvs slappande i soffa framför teven eller i sängen framför datorn:)
Tog en paus när pappa kom hem för att åka och handla på Maxi, men har sedan spenderat mesta tiden av kvällen i sängen och tittade på Twilight - New moon. Jättebra var den! Men man fick ju inte se Robert Pattinson så mycket...Därför var nog första filmen snäppet bättre;)

Såg dessutom nyss att jag återigen misslyckats med omtentan av ARPA. Fan, det här är inte bra! Måste ringa och klaga hos någon vän...Eller pojkvän. Grr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0