24-timmars sjuk

I fredags var det dags att mönstra på Söderarm, men det blev ett kort arbetspass. Sent på fredagkväll började jag må fruktansvärt illa och gjorde även så under hela natten. På morgonen passerade jag gränsen för hur länge man kan må illa utan att spy så det var bara att åka hem. Stackars flunkkollegan fick jobba själv under lördagen, hoppas att han har fått sällskap idag ialla fall! Kan nog vara ganska mycket folk idag...

Så hela gårdagen låg jag i sängen och mådde illa, hade ont i kroppen och sov varannan timme ungefär. Illamåendet försvann dock under dagen och jag avslutade sjukdygnet med en Panodil 500mg och 9 timmar god sömn inatt. Idag mår jag faktiskt ganska bra och jag kan nog jobba på tisdag igen! Känns skönt:)

Har myst framför Vasaloppet på TV under morgonen och snart är det dags för en dusch och kanske gå ut och njuta lite av solen:)

Ha en fin söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0