Waxholm 1, Dalarö, Waxholm 1

Sådär har hela veckan varit för min del...Jobbar just nu på Waxholm 1 som går Dalarös trad och from imorn skulle den kommit tillbaka till sin trad. 2 minuter innan jag skulle beställa varor dit så fick jag reda på att vi ska vara kvar på denna båt ändå. SUCK OCH STÖN!!!

Humöret har inte varit på topp idag. Allt har känts väldigt jobbigt och tungt. Jag vill bara vara ledig, ha min drömlägenhet, inreda den, skaffa en hund och umgås med min underbara pojke. NU!

Förra helgen var helt fantastiskt rolig! Så får gärna varje helg vara:) På fredagen åt jag och Nattis lunch på en fin creperia, sen kom Jonathan och vi tre gick och fikade. Medan vi väntade på att bion (vi såg Alice i underlandet) skulle börja så sippade vi lite vin i PUB-huset och Denise dök upp också.
Efter bion gick den ursprungliga trion till en pub för att invänta Söderarm där jag skulle hämta mina väskor.

Lördagen så gick vi på genrepet av Melodifestivalen, hur häftigt och roligt som helst!:D Efter det träffade jag Sanna. Åååh,det var så jävla gött att krama om henne efter att inte ha setts på 6 månader. Hujeda mig vad lång tid...Självfallet såg vi sedan finalen av Melodifestivalen på TV:)


15onde raden nere på parketten satt vi!



Bästa låten i år tycker jag, Manboy:)



Söndagen gick vi på lägenhetsvisningar med mamma och pappa. En utflykt ner till Nynäshamn där vi åt hamburgare nere i hamnen hann vi med också. Hur mysigt som helst och vi blev båda kära i en lägenhet:)

Imorn börjar en till helg. Som inte alls kommer bli lika perfekt, men det är ialla fall snart måndag och jag får äntligen åka ner till Kalmar igen!!!

Nu, tvätta ansiktet och titta på landet brunsås. Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0