Dagen är till ända...

...och jag kunde inte hålla mig. Det blev nachos med ost på och lite salsa till.
Fy Tina. Vad du smaskar hela tiden!

Det har varit väldigt fint väder ute i skärgården ,mest hela dagen faktiskt, men jag har stängt in mig bakom gardinerna i mitt lilla hörn och tittat på True Blood. Scchhh,det är en hemlis;)


Sol ute i hela skärgården, men över land häckar molnen. Såg väldigt vackert ut på nåt sätt:)

Jag gjorde köttfärssås och farfalle till middag. Den verkade bli riktigt uppskattad, det är alltid kul!
Och på nåt konstigt sätt har timmarna ändå flytit på ganska bra idag, trots brist på passagerare. Men som sagt, det finns både för- och nackdelar med det!

Nu ska jag gå ner i hytten, bädda ner mig i sängen och kolla på Äntligen hemma. Blir så inspirerad att fortsätta att renovera då och köpa fina inredningsprylar...
Just nu är jag väldigt sugen på dessa:

    
Höganäs matta,svarta assietter och Höganäs syrenlila skålar (som bara finns en begränsad tid!). Ååh, ge mig i födelsedagspresent:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0