Pro and cons...

Det finns många fördelar med att ha det såhär lugnt på jobbet. Till exempel så slipper man stressa, klura ihop nån slags checklista för att laga personalmat och göra cafésaker samtidigt och framförallt slippa alla dumma frågor och upprepningar av mig själv;

- Ingår det påtår på kaffet? - Ja.
- Vad kostar det här då? Vad kostar den då? Hur mycket blir det här då?
- Har du bara lite vatten som jag skulle kunna få? - Mmm.
- Skulle du kunna värma den här åt mig? Cirka 30 sekunder blir bra.

GAAAH!

Men EN stor nackdel finns det med att det är så lugnt att man somnar...Man blir fikasugen. Helt sjukt fikasugen. Och då menar jag inte bara kaffe (för det gillar jag ju inte ens) utan bullar, kakor, godis osv...Har redan smällt i mig ett wienerbröd idag och nu börjar saltsuget sätta in sin rätt...Nachos med smält ost och salsa till...Eller kanske en liten påse chips?




Åååh! Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0