Ibland är världen konstig...

Skulle precis börja skriva ett inlägg om att jag la upp alla våra vitvaror på Blocket idag. Folk ringde i princip direkt på kyl/frysen och spisen var också ganska populär. Tre intresserade på bara några timmar när det finns jättemånga annonser uppe på spisar och kyl/frysar. Hur som helst...
Skulle ialla fall skriva att bänkdiskmaskinen fanns kvar till försäljning för jag hann inte lägga upp annonsen förrän nu ikväll. Precis när jag skulle publicera i princip så kom ett sms från en som ville köpa den. Haha,hur sjukt är inte det?! Finns jättemånga sådana (ialla fall liknande) på Blocket också så det känns som att vi har haft en oerhörd tur med att få alla saker sålda:)

Ååh, jag är så lycklig att det går så bra för oss för en gångs skull!


Här är sakerna som jag sålt idag:

 

 



Detta är en liten sneakpeak av hur hela vårt fula kök ser ut idag:P Imorn ska jag göra iordning lite fint där och fota en före-bild så att ni får se hela härligheten. Förhoppningsvis kommer efterbilden redan nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0