Rensa ut, städa ur!

Jag är ensam hemma för min älskling är ute i skärgården och "jobbar". Jag tror hans arbetsuppgifter bestod av att tända bastun och grilla korv...Det är ju ännu mer lättförtjänta pengar än vad jag har på mitt jobb om vintern!;)

Men bara för det har jag inte legat på latsidan inte! Jag har sålt vår diskmaskin, fotat en massa köksprylar och lagt upp på Blocket och nu tar jag en paus i urstädandet av alla köksskåp. Ryggen säger ifrån efter ett tag och mina vader gillar inte att stå upp för länge heller.
Jag tycker ändå det är ganska kul det här! Det känns verkligen som att det händer nånting och köket kommer bli sååå fint!:)

Här är lite prylar som jag lagt upp på blocket om någon nu kanske skulle vara intresserad. Endast märkesprylar!:)
(Klicka på bilden för större bild)


                       

Kosta Boda Mine, skål 200:-      Ittala vinglas 300:-              Ittala dessertskålar 200:-

                       
       Höganäsmuggar 120:-            Höganäsmuggar 300:-       Två glaskaffemuggar 150:-                                                                                         (Kaffepressen är ej till salu)


Kommentarer
Postat av: nattis

varför ska du sälja allt det där? :S

2010-10-02 @ 18:52:51
Postat av: Kristina

För att vi inte använder det:P Typ massa saker som vi fick av Jonathans mamma som hon köpt billigt på loppis i Småland!

Är du intresserad?;)

2010-10-02 @ 23:49:55
Postat av: Krusbär

Haha, pappa kanske är sjuk! :P Han behövde tydligen lite grejer och vill inte gå ensam på IKEA. Så han frågade experten, moi, om sällskap. Jag tog tillfället i akt och såg till att få lite saker jag behövde också! ^^

2010-10-03 @ 23:50:01
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0