Plus minus noll

Hej mina vänner!

Jag har plus minus noll-nyheter...Förra helgen åkte jag iväg med mamma, min storasyster och Jonathan till Alingsås där det var en stor auktion. Efter en natt där åkte jag och Jonathan vidare på egen hand till Göteborg för en liten minisemester. Och det är just där skon klämmer.

Så fort jag säger till mig själv, "äh, det är ju semester!" så äter jag okontrollerat. Det blev vit pasta, vitt bröd, godis och någon öl. Det kanske inte låter så farligt, men i mina ögon är det det. Jag har ingen självdisciplin och vill man gå ner i vikt så måste man ha det! Inga ursäkter liksom. Det spelar ingen roll att jag är på semester. Jag vill bli av med mina överflödskilon och då måste man vara hård mot sig själv.

Som tur är, så gick vi ganska mycket där och jag tränade det första jag gjorde när jag kom hem i princip, så alla mina mått är plus minus noll för tillfället. Inget större, inget mindre!
Nu måste jag hårdköra igen för att det ska bli bra resultat! Nederlag har vi alla:)

Så, skönt att få det ur mig! Vidare till något roligare....

Vi shoppade såklart lite grann i Gbg och det blev bara inredningsprylar faktiskt! Och ännu bättre, jag fick två av grejerna till rabatterade priser, toppen!



Två ljusstakar till priset av en! En stor förvaringslåda ,som står på översta hyllan i hallen, som jag fick 40 kr rabatt på pga en liten spricka i pappret på locket:)



En smart (och snygg!) behållare för post och nycklar som sitter i hallen:)


Nä, nu ska jag göra mig i ordning för kvällens träningspass! Det blir dans på Friskis, kul med något nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0