Vindarna är halvt vända

Hallå!

Min viktminskning går sådär. LCHF var ju ingenting för mig så jag börjar med GI. Men efter en födelsedagsfika där jag tillät mig själv att äta en tårtbit så har jag tillåtit mig lite saker då och då. Och som vi alla vet så blir många bäckar små...

Däremot kör jag stenhårt med träningen! Tre gånger i veckan har jag kommit iväg på jympa och förra veckan blev det även en hård innebandytimme med några kollegor. Missade tyvärr det idag pga ett missförstånd, men utnyttjade istället mitt Friskiskort för sista gången eftersom det går ut imorn.
Så from nu blir det innebandy en gång i veckan med kollegorna och simning en gång i veckan. Utöver det ska jag försöka komma ut på promenader och även börja styrketräna hemma.

Jag har nämligen köpt Charlotte Perrellis peppbok "Kan jag, kan du". Den har hon skrivit tillsammans med sin personliga tränare och är proppfull med övningar man enkelt kan göra hemma och även färdiga program som man kan träna efter. Några enkla recept, inspirationstext och snygga bilder gör mig jävligt sugen att börja med detta. Måste bara se till att bli bättre på kosthållningen också!:)





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kollade på MQ idag, men hittade inga långa handskar :S

2010-09-30 @ 20:30:07
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0