Lite fler bilder...

Det blev lite stressigt igår när jag satt på IKEA. De skulle just stänga och jag blev faktiskt nästan bokstavligt talat uttkastad. Nu sitter jag på ett café nära centralstationen och väntar på att mitt tåg ska avgå. Idag åker jag iväg på au-pair jobb och jag är lite nervös inför det! Men det går säkert bra:)
Vill dock visa några fler bilder från lördagen, så här kommer dem!

Franska paret Mathilde och Romain, Sumay och jag:)


Undrar hur många sådana här bilder det finns i världen?



Min spontana ”förstör-Jonathans-foto”-bild som blev ganska cool i slutändan!
Tänkte lägga upp bilder på vår goda mat också, men det tar sån tid att ladda upp och jag måste kila till tåget!
Hoppas på att jag kan blogga även när jag befinner mig i Walcha! När jag kommer tillbaka till Sydney har vi internet i lägenheten ialla fall, tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0