Viktutveckling...eller snarare,nedveckling!

I september förra året bestämde jag mig äntligen för att ta tag i mina trivselkilon som smugit sig på under det första året som sambo. Jag har ju inte uppdaterat så mycket om hur det har gått här och jag tror det beror på att det inte gick så bra ett tag. Första veckorna gick det super och vågen visade en stadig väg nedåt, men sedan gick det lite upp och så lite ner,så upp och ned etc etc. Och nu sen årsskiftet så har jag stått och stampat på en och samma vikt TROTS hård träning 4 ggr i veckan och begränsat kaloriintag. Min frustration har varit enorm och jag har bara velat ge upp flera gånger, men jag fortsatte och så plötsligt hände det!
I helgen hade jag plötsligt gått ner 0,5 kg och till igår ytterligare 0,3 kg! Jag blev så lycklig och jag hoppas att kroppen förstått nu att jag inte kommer svälta ihjäl och fortsätter ge mig bra siffror! :)
Såhär var mina siffror när jag startade 1 sep:
Midja: 81 cm
Röv: 108 cm
Lår: 61 cm
Överarm: 30 cm
Vikt: 74.9 kg

och nu ser mina siffror ut såhär...:
Midja: 73,5 cm   (-7,5cm)
Röv: 103 cm      (-5 cm)
Lår: 59,5 cm      (-1,5 cm)
Överarm: 30 cm (oförändrad. Hmm, är det mina nya gigantiska armmuskler som gör att det inte händer nåt?!:P)
Stuss: 93,5 cm cm (Nytt mått som jag tycker kan vara intressant! Undra hur stort det var i början:)
Vikt: 68,8 kg      (-6,1 kg)
Som sagt, även fast jag inte direkt har rasat i vikt på ett halvår så har ju måtten ändrats och kroppen är mer skulpterad och fast nu än tidigare. Det tycker jag är det viktigaste! Jag har även fått många komplimanger om att jag ser smal ut och den klassiska; har du gått ner i vikt?
Så jag är nöjd! Men jag är inte klar än:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är så duktig så! :) Hoppas det börjar hända lite saker med min kropp nu också efter mina koständringar!

2011-02-22 @ 21:04:42
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0