Innebandy

Idag var det då dags igen! Säsongspremiär för innebandytimmen med kollegorna:) Det var lite segt att ta sig upp imorse ska jag erkänna, men träningslusten drog mig upp!
Vi var sex personer idag så det blev jämna och fina lag när vi spelade. Bra spel var det också! Mycket passningar och inga fula tacklingar. Mina benskydd fick mycket otacksamt skit tycker jag, men jag är supernöjd med dem! Har inga fula blåmärken på smalbenen nu:) Däremot lyckades jag få två bollar på ena låret, men vad ska man göra...?:)
Nästa vecka kan jag tyvärr inte vara med eftersom jag jobbar då, men gången där på ska jag försöka ta lite bilder så ni får se hur det ser ut när vi kämpar!


Kommentarer
Postat av: Johnny

Holmen vi va bara avis på dina benskydd :)

2011-01-19 @ 18:25:44
Postat av: Kristina

I knew it! :D

2011-01-19 @ 21:04:43
Postat av: K

Satan va ont i benen man hade idag då, ajaj! Marko skickade ett mail förresten "Det var värst vilken träningsvärk man fick av innebandyn. Går omkring som en gravid anka!"



Hur kändes det för dig Holm?

/MVH Gravid Anka 2! :)

2011-01-20 @ 23:28:26
Postat av: Kristina

Haha,ni kanske inte har använt er muskler på ett tag?;) För mig kändes det lite grann timmarna direkt efter,men blev ingen plågosam träningsvärk! Har både simmat o jympat efter så:)

2011-01-22 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0