Trött Tina

Igår när jag kom hem var jag så himla trött. Det var en av de jobbigaste jobbveckorna på länge! Tur att jag hade min söta Natalie där som jobbade med mig i fyra dagar. Måste säga att vi var ett perfekt team, strukturerat arbete och mycket skratt där emellan!:)
Hur som helst, låg i soffan hela em och kvällen när jag kom hem och sov sen gott i 11 timmar. Vaknade imorse och kände att; nä, nu ska jag banne mig börja träna igen! Så trots ett ekanade tomt konto skrapade jag ihop till ett träningskort och gymmade på Friskis. Känns riktigt skönt att ha kommit igång igen!:)
Sedan har jag tvättat 6 maskiner,lagat middag och plockat lite. Så det blev en ganska effektiv dag trots att jag låg en dag efter i huvudet...
Imorn väntar mer tvätt, dammsugande och en resa ner till Kalmar! Nu ska jag snart sussa, det svider i ögonen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0