Borde och måste!

Gaah, varför har jag (och så många andra med mig) en massa "borde" och "måste" i sitt huvud hela tiden? Varför kan vi aldrig slappna av?
Till exempel, det är lite stökigt hemma...Jag plockar ihop och undan det, men blir inte nöjd. Nä, jag borde nog ta hand om tvätten också...Det börjar bli en ganska stor hög nu! Så tvättar jag, men det är fortfarande något som gnager. Hmm, måste rensa garderoben, kan inte stänga lådorna ordentligt längre. Så rensar jag garderoben, men då dyker automatiskt ett nytt problem upp!
Var ska jag göra av alla kläder jag rensat ut? Dom är fullt dugliga så känns onödigt att kasta dom och då måste jag ju antingen skänka dem, lägga upp på Blocket eller fixa ett bord på nån loppis och sälja av alla mina kläder.
Eftersom jag har gjort allt det här under min lediga månad plus att jag och Jonathan har en massa skit i förrådet så har jag bestämt mig för att loppis är det bästa alternativet. Då kan man ju sälja av allt! Så nu undrar jag...
Är det någon som har ett bra tips på någon loppis där man kan hyra bord billigt?
(I närheten av Sthlm)



Min lilla utrensade kasse...


Sen ska jag inte ens dra upp alla andra borden och måsten som jag och du dras runt med! (Ni vet, träna, äta rätt, alkohol, sova, plugga etc etc...Phu, fattar inte hur jag orkar!)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Borde du inte lägga upp bilder från Yasuragi också! ;) Hihi! ^^

2011-03-06 @ 22:34:12
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: TIna

Jo, jag borde väl det..Men det var ju inte så jättemycket att hurra för:P

2011-03-07 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0