Heldag på stan!

Igår vart det en riktig heldag ute på stan så idag blir det en heldag hemma i lägenheten:)
Startade som vanligt min onsdag med att spela innebandy med kollegorna. Tror inte jag var med i ett vinnande lag en enda gång denna vecka, men det gör inte så mycket. Det bästa är att bara få springa av sig:)
Sedan åkte jag in till stan där jag mötte upp Lilli o Mia för en lunch på Golden Hits. Jag visste inte att den gamla nattklubben huserade med lunch, men det är tydligen jättepopulärt och jag tycker det var helt okej mat för helt okej pris! Bäst var att de hade en stor salladsbuffé!
Sen strosade jag och Lilli runt i butiker. Vi började på Weekday där jag köpte ett par jeans från Cheap monday. Sen blev det en salig mix av butiker...Jag hittade en jättesnygg trenchcoat på Zara, men den fanns tyvärr inte i min storlek på nån av de tre butikerna i centrala Stockholm. Typiskt!
Istället fikade vi på Sturekatten och skiljdes sedan åt. Jag gick vidare till H&M där jag slog på stort och shoppade loss på över 1000 spänn!
Det blev dessa godbitar (byxorna har jag spanat på länge) + en till blommig topp, underbara shorts och en trenchcoat som var nästan lika snygg som den från Zara!
När jag sedan gick vidare till Din sko så hittade jag ett par sååå söta skor att jag inte kunde låta bli...
Bästa vårskon nånsin!!


Helt plötsligt var klockan 18 så jag mötte upp Jonathan och hans brorsa så käkade vi middag på Pizza hut. Fast jag var duktig och åt en sallad istället för pizza:) Det var faktiskt riktigt mättande!
Sen kom bästa Natalie in till stan och vi avslutade onsdagen med bio. Det blev The tourist. Helt okej rulle, men vår salong verkade vara salongen som Gud glömde...Först var det inget ljud när reklamen var så då gick vi ut och sa till. Då kom det ljud fast det var väldig lågt...Sen när filmen skulle börja så blev det mörkt i salongen, men inget hände. Varken ljud eller bild. Väntade några minuter, sen gick en annan ut och sa till. Grattis, både ljud och bild men vi fick hoppa in i filmen efter 1-3 minuter...Tur att både jag och Nattis hade gratisbiljett och inte betalade för detta salongsfiasko! Filmen tyckte jag var helt okej, tycker inte den var värd så dålig kritik som den har fått.
Så, nu ska jag försöka starta denna dag också! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, de där skorna köpte jag förra året till mig :) Jag älskar dom, så himla söta! :)

2011-03-25 @ 12:59:47
URL: http://teoretisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade verkliga problem med storlekarna på dem, men tillslut insåg jag att jag kunde ju inte INTE köpa nån av storlekarna alls...Så de fick bli den större storleken tillslut,hihi=)

2011-03-28 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0