Intensiv weekend i Gbg

Väääldigt tidigt i fredags morse så tog jag X2000 med slutdestination Göteborg. Där hälsade jag på min kompis som jag lärde känna i Kalmar när vi bodde i samma korridor. Första kvällen bjöd inte på så bra väder, det var jäkligt kallt! Så vi höll oss inomhus och värmde oss med öl och mat på bland annat Hard Rock Café:)
På lördagen däremot så sken solen och det var riktig sommarvärme! Vi var ute mest hela dagen och hade lunchpicnic, varm folköl i handen och åkte en tur med Göteborgs berömda sightseeingbåt, Paddan!
Söndagen blev en riktig söndag med lång sovmorgon och sedan en pizza och cola på Avenyn i gassande solsken. Sammanfattningsvis en mycket bra helg!:)
Nu är jag tillbaka på jobbet igen och ska snart gå ut och sätta mig i solen när alla har gått av på Grinda:)
Ps. Vet ni förresten hur många tyskar det bor i Göteborg?
Göööörmany! Haha:) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0