Personalfest och pirater

Sitter ute på ballen här hemma och försöker njuta av solen, men det går sådär. Moln skymmer den ganska ofta och vinden gör att det inte blir så speciellt varmt. Det blåser ordentligt!
Igår var det personalfest igen med mitt härliga gäng på Sjötrafiken! Det började med informationsmöte ombord på Väddö följt av lite mingel, snittar, vin och tårta innan vi åkte chartrad buss till Boulebar. Där delades vi upp i lag och spelade boule i två timmar innan det var middagsbuffé. Vid 23-snåret började de stänga där och vi som var på topp fick fortsätta nån annanstans! Det blev Café Opera där en matros kunde fixa in oss gratis. Det tackar vi för! Gratis är gott:) Inne på caféet var det otroligt kul med lagom trängsel, sjukt bra musik och dans tills fötterna ömmade.
Idag sov jag länge eftersom jag inte hamnade i säng förrän klockan fem imorse och tar det väldigt lugnt. Fyra tvättmaskiner är igång i tvättstugan. Jag är lite sugen på bio dock...Fjärde Piratesfilmen hade ju premiär igår..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0