Skoooooor!

Äntligen kommer jag in på den här satans sidan! Har velat blogga i två dagar, men inte kunnat öppna blogg.se. Dåligt!
Det jag så gärna vill berätta är att jag har hittat ett par drömskor som nu är på väg hem till mig från Storbritannien! :D Var egentligen på jakt efter ett par kilklacksskor som jag spanat in på nyöppnade butiken Aldo här i Stockholm, för där var de förstås slut i min storlek och de har ingen nätbutik som levererar till Sverige.
Drömmer om att kanske jag får de i födelsedagspresent ändå...:)
Hur som helst, här är de skor jag unnat mig själv så länge!
Gaaaah, jag är superexalterad! Hoppas de är lika snygga på fötterna som på bilden!:D Kommer i från Topshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0