Långpromenad

I torsdags (shit,har det redan gått nästan en hel vecka?!) var jag ute på långpromenad på Djurgården. Jag försökte få med lite sällskap, men alla var upptagna på eget håll så jag fick gå själv. Men det var skönt det med. Njöt av solen och två korta regnskurar. Återupptäckte även Instagram på min telefon som jag glömt bort att använda. Eller nåt...Enjoy!
Fint hus vid vattnet...


Det fina huset igen. Det är såhär jag vill bo en vacker dag...
Stor grosshandlarvilla med tinnar och torn vid vattnet!



Djurgårdskanalen (där jag även sprang Tjejmilen:)



Längst ut vid Biskopsudden med utsikt över Lidingö.



Efter 1,5 timmes promenad i Converse var jag äntligen tillbaka vid civilisationen och tog därefter...



...färjan över till Slussen och fick fin utsikt över Gröna Lund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0