Collins beach

Idag tog waxhol...nej,förlåt! Sydneyfärjan ut till Manly..Klassiker!



Jag satt högst upp och längst fram och hade bra utsikt:)



Sen kom jag fram till Manly och gick upp för en kulle, ned för en kulle, upp och ned för en kulle och igen..Svettigt värre!



...gick igenom en skog...



...och sen kom jag fram till Collins beach som kändes väldigt liten och exotisk jämfört med Coogee beach!



Tills jag slog mig ned och hörde personerna näst till mig prata skånska. Senare dök det upp ett gäng svenska tonåringar också. Vi må vara ett litet land, men vi är banne mig överallt!



Det fanns ett litet vattenfall också i ett hörn:)



Sen hade jag fått nog och packade ihop mig på stranden.



Åt en sallad till middag vid färjeläget



Köpte mig en liten påse med lösviktsgodis...



...och tog färjan in till city igen!

Det var den fantastiska tisdagen det:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

vilken härlig dag. din kanin springer runt fötterna så fort man sitter med fötterna på golvet. hon är i vardagsrummet nu och gör ryamattan svartprickig och hon har börjat hoppa upp i soffan också. kram mamsen (Lilli sitter i sitt rum.)

2012-01-05 @ 20:56:26
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Tina

Nu fattar jag varför ”lilli” skrev om fyrverkerierna i vaxholm,haha! Tänkte inte så långt att du kanske lånade hennes dator:P men du kan ju ändra så jag ser att det är du:)

Haha,kanin gör sig hemmastadd. Det är bra det! Akta så hon inte kryper under soffan bara, då får ni aldrig ut henne igen!

2012-01-06 @ 03:55:22
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som en toppendag! Du verkar ha det varmare nu än vad det var i början. Passa på att njuta av solen och värmen. Här hemma är det mest mulet. Kommer mer regn än snö. För tillfället ligger det ett tunt snötäcke på marken, men man vet att det försvinner när som helst...

2012-01-14 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0